Konkursy kreatywne

W tym miejscu znajdziesz aktualne konkursy kreatywne, które wymagają od uczestników przede wszystkim wykazania się kreatywnością i pomysłowością.

Aktualne konkursy kreatywne

Jeżeli zawsze czułeś, że kreatywność jest Twoją mocną stroną, to z pewnością odnajdziesz się tu jak ryba w wodzie. Daj upust swojej pomysłowości, myśl nieszablonowo, a Fortuna z pewnością w końcu się do Ciebie uśmiechnie i od czasu do czasu przygarniesz za to jakąś fajną nagrodę. Aktualne konkursy kreatywne dają szansę sprawdzenia swoich umiejętności tym bardziej ambitnym konkursowiczom, którzy lubią się nieco wysilić przy konstruowaniu swojego zgłoszenia konkursowego.

Konkursy kreatywne mogą polegać np. na wymyśleniu sloganu reklamowego, propozycji nadania imienia nowo narodzonego zwierzątka w ogrodzie zoologicznym czy też zabawnym wypełnieniu chmurek w komiksie. Są to oczywiście jedynie luźne przykłady, a zróżnicowanie zadań może być naprawdę spore i swoje zastosowanie znajdzie tu bardzo szerokie spektrum talentów.

Niewątpliwie dużą zaletą loterii i konkursów kreatywnych jest fakt, że uczestniczy w nich mniej osób niż np. w konkursach łatwych. Wiele osób nie chce lub nie czuje się na siłach, aby rywalizować w tego typu konkurencjach. Mniej uczestników oczywiście oznacza relatywnie większą szansę na zdobycie nagrody przez tych, którzy podejmą rękawicę. Zastanów się zatem czy nie warto sie nieco bardziej wysilić, aby zwiększyć swoje szanse na znalezienie się w gronie wyróżnionych osób? Oczywiście wyłącznie pod warunkiem, że czujesz się dobrze w tematyce danego konkursu i jesteś w stanie stworzyć naprawdę dobrą pracę konkursową.

Dla kogo konkursy kreatywne będą dobrym wyborem?

Aktualne konkursy kreatywne to dobry wybór dla osób, które czują, że kreatywność i ogólna pomysłowość to ich mocne cechy. Zgłoszenie konkursowe będzie wymagało nieco większego wysiłku niż zwykle, ale jest jednocześnie świetnym treningiem szarych komórek, więc możesz łączyć przyjemne z pożytecznym. Lubisz szarady i zagadki logiczne? Ze stosunkową łatwością przychodzi Ci pisanie rymowanek i chwytliwych sloganów? A może jesteś cenionym przez swojego szefa pracownikiem działu marketingu? Jeżeli tak, to istnieje duża szansa, że konkursy kreatywne przyniosą Ci sporo ciekawych nagród i koniecznie spróbuj swoich sił.